İsrail "İran'a yönelik saldırılar sona erdi"

Voice Kıbrıs Haber
İsrail kamu yayın kuruluşu, İran'a yönelik "operasyonun" üç saldırı dalgasının ardından sona erdiğini duyurdu. İsrail ordusundan yapılan yazılı açıklamada, "İsrail'in İran'a karşılık olarak düzenlediği saldırıların sona erdiğini teyit edebiliriz." ifadesine yer verildi. İran"daki "askeri hedeflerin vurulduğu" belirtilen açıklamada, ordunun görevini tamamladığı aktarıldı. Açıklamada, "Eğer İran’daki rejim tansiyonu yeniden yükseltmeye karar verirse buna karşılık vermek zorunda kalacağız." denildi. İsrail Dışişleri Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada da İran'a yönelik saldırının sona erdiği belirtilerek, "Uçaklarımız güvenli bir şekilde eve döndü." ifadesi kullanıldı. İran Hava Kuvvetleri, İsrail'in Tahran, Huzistan ve İlam'daki askeri tesislere saldırdığını bildirdi. Şam'da da patlama sesleri duyuldu Tahran'daki patlamalarla eş zamanlı olarak Suriye'nin başkenti Şam ve Humus ilinde de patlamalar meydana geldi. ABD: Dahlimiz yok İsrail'in İran'a yönelik saldırıları hakkında ABD'nin önceden bilgilendirildiğini aktaran ABD'li bir savunma yetkilisi, İsrail'in saldırılarında "ABD'nin herhangi bir dahlinin söz konusu olmadığını" belirtti. İsrail devlet televizyonu KAN da İsrail'in İran'a saldırmadan önce ABD'yi bilgilendirdiğini bildirmişti.
Benzer haberler
Dünya
Filipinler'de liseye düzenlenen silahlı saldırıda 3 öğrenci öldü
İngiltere Başbakanı Starmer istifa etti
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: 2,7 ton kokain ele geçirildi
BM'den El Nino uyarısı “Etkileri sert olacak, daha uzağa yayılacak”
İsviçre'deki ABD-İran müzakerelerinin ilk turu tamamlandı
ABD ve İran 'Hürmüz' konusunda anlaştı
Kolombiya'da seçimleri Trump'ın desteklediği aday kazandı
Yunanistan'da su sıkıntısı nedeniyle en az 12 adada olağanüstü hal ilan edildi
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"



