İşçiler 2 günlük iş bırakma kararı aldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
İspanya'da demir yolları şirketi Renfe'ye bağlı işçiler, maaş artışı taleplerinin karşılanmadığı gerekçesiyle greve gitti.
Renfe işçilerinin bağlı olduğu sendikalar, toplu iş sözleşmelerinde maaş artışının enflasyon oranında yapılmadığını öne sürerek, 7 ve 13 Kasım'da, 2 günlük iş bırakma kararı aldı.
Yaklaşık 14 bin demir yolu işçisini kapsayan grev dolayısıyla İspanya'da birçok tren istasyonunda uzun kuyruklar oluştu.
Ulaştırma Bakanlığı, gün içerisinde banliyö seferlerinde yüzde 50, hızlı trenlerde yüzde 72 ve yük trenlerinde yüzde 25'lik asgari hizmetin garanti edildiğini açıkladı.
Sendikalar ayrıca 2022'de geçici sözleşmeli çalışan personelin, 2023'te süresiz sözleşmeye geçirilmesini talep ediyor.
İspanya'da 2022'de üç kez ikili hanelere çıkan enflasyon oranının yıl sonu ortalamasının yüzde 8,7 olacağı öngörülüyor.
Benzer haberler
Dünya
Trump'tan "İran uygun davranmazsa gerekeni yaparım" uyarısı
Texas'ta arı yüklü TIR devrildi: Milyonlarca bal arısı çevreye yayıldı
Titanic'ten çıkarılan eserleri satma planı ABD hükümetinin engeline takıldı
Romanya'daki 100 hastane siber saldırıyı püskürtmek için kalem kağıda döndü
Gürcistan'da 4.1 büyüklüğünde deprem: Türkiye'de de hissedildi
Avrupa'da acil durum alarmı: Sıcaklıklar 40 dereceyi aşacak
Teknoloji devi Oracle yapay zeka hamlesiyle 21 bin çalışanını işten çıkardı
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi



