İş var ama çalışacak işçi yok
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs ülke çapındaki Rekreasyon Merkezi, tüm alanlarda personel eksikliğinin büyük sorunlar teşkil ettiğini ve kendilerinin bu durumdan büyük üzüntü duyduğunu kaydetti.
Voice Of The Island-2018 KRM başkanı Neofitou Thraasivouli'nin açıklamasında, Çalışma Bakanlığına işçi bulma sorununa bir çare bulmaları konusunda çağrı yaparak, aksi takdirde işyerlerinin kapatma aşamasına geleceğini ifade etti. Yapılan açıklamada, geçen Şubat ayında Federasyon Çalışma Bakanlığı ve tüm yetkililer ile yapmış olduğu temaslarda, taraflar arasında anlaşılan tüm şartları yerin getirdiklerini de belirtti. Sendikalarla mutabakata varılan toplu sözleşmelerin de uygulandığı ifade edlen açıklamada, İlk başlarda KRM'nin Poli, Hrisohu ve Baf 'da gerçekleştirdiği mülakatlar yeteri kadar ilgi görmemesinden dolayı diğer ilçelerde yapma gereği duyulmadığı ifade edildi. KRM, şu an Baf 'da zor da olsa 3-4 kişinin atamasının yapıldığını fakat, görüşmelere katılan diğer kişilerin çalışma isteklerinin olmadığını aktardı. Yapılan açıklamada şu an Baf'da bulunan yaklaşık 100 merkezinin bulunması yanı sıra, personel bulmak ve görüşmelere katılım sağlamak için hazırladıkları formları yerel istihdam bürolarına göndermek üzere çalışmalar başlatıldığı belirtildi. Kaynak: TothemaonlineBenzer haberler
Featured
Son 24 saatte dünyada 4 büyük deprem oldu
Yeldener "Cezaevinde açlık grevi başlatıldığı yönündeki haberler gerçeği yansıtmıyor”
Letimbiotis "İkinci beşli konferansın toplanması konusunda bilgilendirme yok"
Fransa'da ebola alarmı: 5 kişi karantinaya alındı
Barış Kurulu toplantısı Güney Kıbrıs’ta yapılacak
Cumhurbaşkanı Erhürman “Sürecin geldiği noktaya ilişkin doğru bilgileri aktarıyoruz, aktaracağız”
Borsa güne yükselişle başladı
ARUCAD dünya üniversiteler sıralamasında ilk 400'de
Bağırış çağırış kavga ettiler: ABD Senatosu'nda İran oturumu



