İngiltere'de ulusal karantina sona erdi

Voice Kıbrıs Haber
İngiltere'de Kovid-19 önlemleri kapsamında 5 Kasım'da başlayan ulusal karantina sona erdi. İngiltere'de ulusal karantinanın ardından başkent Londra'da mağaza, bar, restoran ve kafelerin yeniden açıldığı ve sokakların kalabalık olduğu görüldü. 2. aşama yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemlerinin uygulanacağı Londra'da barlar ancak restoran olarak hizmet verebilecek, alkollü içecekler sadece yemeklerin yanında satılabilecek. 3 aşamalı önlem İngiliz Parlamentosu dün Kovid-19'la mücadele kapsamında hükümetin aldığı 3 aşamalı önlem kararını onaylamıştı. Buna göre, ilk aşamada restoran ve barlar ancak 23.00'e kadar açık kalabilecek, mümkünse evden çalışılacak. 2. aşamada, kapalı mekanda başka hane üyesiyle görüşülemeyecek, dışarıdaki buluşmalar ise 6 kişiyle sınırlandırılacak, barlar ancak restoran olarak hizmet verebilecek, alkollü içecekler sadece yemeklerin yanında satılabilecek. 3. aşamada ise kapalı spor salonları hizmet veremeyecek, gerekli olmadığı sürece seyahat edilemeyecek, barlar ve restoranlar ancak paket servisi yapabilecek ve spor etkinlikleri düzenlenemeyecek. (AA)
Benzer haberler
Dünya
Avrupa artan aşırı hava olayları nedeniyle seyahat için riskli bölge haline geliyor
Japonya'da yaklaşan iki tayfun nedeniyle şiddetli yağış uyarısı yapıldı
Venezuela'daki depremlerde can kaybı 164'e yükseldi
Filipinler'de lise saldırısının şüphelisinin oynadığı iddia edilen video oyun “Gorebox” yasaklandı
Son 24 saatte dünyada 4 büyük deprem oldu
Bağırış çağırış kavga ettiler: ABD Senatosu'nda İran oturumu
Venezuela'daki depremlerde 32 kişi öldü, 700'den fazla kişi yaralandı
Filipinler'de okul saldırısı sonrası şiddet içerikli video oyununa yasak
Avrupa'da tarihi sıcak dalgası: Fransa, İngiltere ve İspanya'da rekor sıcaklıklar kaydedildi



