"İlaç zammından sonra en nihayet ülkemize yavaştan ilaç gönderilmeye başlandı"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Eczacılar Birliği Başkanı Umut Öksüz, "Sağlığımız bile başka ülkelerdeki ilaç firmalarının iki dudağı arasına bakmakta. Maliyeti en düşük bir burun spreyine erişmemiz bile başka ülkelerdeki bireylerin kararlarına kalmıştır. Yani resmen muhtacız muhtaç!" dedi.
Öksüz sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, ilaç sektöründe yaşanan sıkıntılara dikkat çekti.
Öksüz'ün açıklaması şu şekilde:
"Yaklaşık 45 yıllık mesleki deneyimi olan, çok değerli bir Meslektaşım şöyle dedi;
“ilaç sektöründe hayatımda böylesine yokluk hatırlamam”
İşin özeti bu işte 
Bu arada, İlaç zammından sonra en nihayet ülkemize yavaştan ilaç gönderilmeye başlandı.
Bu süreçte vatandaşa en doğru bilgiyi aktaran, hastalara kesintisiz ilaç erişimini sağlayan ve de sağlık alt YAPISIZLIĞININ tüm yükünü çekerek topluma hizmet eden meslektaşlarıma ve ecza depolarımıza emeklerinden dolayı çok teşekkür ederim 
Son olarak…
İlaçta ihracat yasağı kalktı mı?
HAYIR!
Her ne kadar yasal statüde bizim yetki alanımız dahilinde olmasa da bu sıkıntıyı çözene kadar canla başla uğraşacağız!"
Benzer haberler
Featured
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"



