Her Daim Doğa Dostları çevre kirliliğine dikkat çekmek amacıyla etkinlik düzenliyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Her Daim Doğa Dostları Grubu manzaralarla birlikte çevre kirliliğine dikkat çekmek amacıyla Yeniboğaziçi Halk Plajı'nda yarın fotoğraf çekim etkinliği düzenliyor.
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yapılan duyuruda, halka açık fotoğraf çekim etkinliğinin 06.30'da başlayacağı, toplanma yerinin Yeniboğaziçi Halk Plajı'nın park yeri olduğu ifade edildi.
Etkinlik amacının günün erken saatlerinde oluşan doğal manzaralarla birlikte, çevre kirliliklerini içeren fotoğraflarla yaratılan çevre kirliliğine dikkat çekmek olduğu kaydedildi.
Etkinlik programında yüzme ve karbon ayak izi düşük kahvaltı da bulunuyor.
Benzer haberler
Featured
Naci Talat ölümünün 35’inci yıl dönümünde anıldı
Paris'te aşırı sıcaklar nedeniyle kamusal alanda alkol yasağı başlıyor
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi geçici olarak RMMO’nun yetkisine verildi
Güzelyurt'ta kuyuda mahsur kalan yavru köpek kurtarıldı
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Güney'de yollara yapay zekalı kameralar yerleştirilmesi planlanıyor
Serdaroğlu "Asıl kopan ip, asgari ücretin yükselmesiyle değil, yıllardır kurulan adaletsiz ekonomik düzenle kopmuştur"
Kanada'da yangın söndürme uçağının düşmesi sonucu 3 kişi öldü
Öztürkler “KKTC’nin Türk dünyasındaki temsili daha da güçlenmeli”



