Hava kirliliğiyle mücadelede yeni silah: Dikey ormanlar
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Hava kirliliği nedeniyle bazı bölgelerinde "Ulusal Kırmızı Alarm" verilen Çin bu durumla mücadele edebilmek için çareyi dikey ormanlar inşa etmekte buldu.
Hava kirliliğinin çok üst seviyelere ulaştığı Çin, bu duruma karşı ilginç bir projeye imza atmaya hazırlanıyor. Çin'de hava kirliliği ile mücadele edebilmek adına gökyüzüne uzanan, günlük 60 kilo oksijen oksijen üreten ormana benzer kuleler inşa edilecek. 'Nanjing Kuleleri' adıyla ülkenin Nanjing kentinde inşa edilmesi planlanan 200 ve 100 metrelik iki kulede 23 türden 2500 çalı ve 1100 ağaç yer alacak. Nanjing Kuleleri dünyada inşa edilen 3'üncü, Asya'da ise ilk dikey orman olarak tarihe geçecek. Zira benzer yapılar daha önce İtalya’nın Milano şehrinde ve İsviçre’nin Lozan şehrinde inşa edilmişti. Kaynak: NTVBenzer haberler
Featured
Dimitriu “Müzakerelerin yeniden başlaması için kararlıyız”
KTMMOB ile GİKAD arasında iş birliği protokolü imzalandı
Borsa güne 0,09 yükselişle başladı
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı
Çavuş “Tarım sektörünün sürdürülebilir gelişimi açısından yeni pazarlara erişim önemli”
Lefke Çevre ve Ekoloji Derneği "Gerekli adımları atın"
Sakarya-Düzce'de deprem: İstanbul'da da hissedildi!
ABD, Ben Gurion Havalimanı'ndaki uçaklarını azaltmaya başladı
WhatsApp’ta yeni dönem: Mesajlaşma uygulaması Hintli girişimciye emanet



