"Hastanelerde bazı hizmetler karşılığında ücret alınmasına son verilmeli"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Bağımsızlık Yolu, devlet hastanelerde bazı hizmetler karşılığında ücret alınmasına son verilmesi çağrısında bulundu.
Bağımsızlık Yolu’ndan yapılan yazılı açıklamada, “Bağımsızlık Yolu olarak hükümete ücretsiz sağlık hizmetinin halkın anayasal bir hakkı olduğunu hatırlatır ve zorunlu bağış adı altında bu hakkın geriletilmesinin karşısında olduğumuzu vurgularız. Hükümeti, ücretsiz olması gereken sağlık hizmetinin, bağış, katkı, fon adı altında çeşitli şekillerde ücretlendirilmesine derhal son vermeye çağırıyoruz” denildi. Açıklamada ayrıca, devlet hastanelerinde bazı hizmetler karşılığında talep edilen ücretlere de zam geldiği kaydedildi. (TAK)Benzer haberler
Featured
“Bir Dünya Edebiyat Ödülleri” için başvurular başladı
İzcan ”Federal birleşik Kıbrıs için kararlı adımlar atınız”
Dev asteroit Dünya'nın yanından geçecek
AB'den Fransız ilaç şirketi Sanofi'ye aşı soruşturması
İran Devrim Muhafızları Ordusu "ABD'nin saldırısına seçtiğimiz zaman ve yerde karşılık vereceğiz"
ABD'den İran'a hava saldırısı
Washington'da Lübnan ve İsrail görüşmelerinde çerçeve anlaşma imzalandı
En son hava durumu tahminleri (27 Haziran 2026)
Avrupa'da can alan sıcakların nedeni belli oldu"Soğuk leke" her şeyi değiştirdi



