"Hasar tespit çalışmaları büyük ihtimal bu akşam bitecek"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde dün sabah çıkan yangın sonrası hasar tespit ve temizlik çalışmaları hızla başladı.
Hastaneyi ziyaret eden Sağlık Bakanı Pilli, hizmet verilemeyen bölümlerin önümüzdeki hafta çalışmaya başlamasının hedeflendiğini kaydetti. Bakan Pilli, incelemlerinin ardından BRT’ye yaptığı açıklamada çalışmaların son sürat devam ettiğini vurguladı. Ali Pilli, “Hasar tespit çalışmaları devam ediyor. Sanırım bu akşam büyük ihtimalle bitecektir. Bitmezse bile bir kaç gün sonra o da bitecektir. Hastanemizi kısa sürede açacağız. Şu anda hastalarımız Yakın Doğu Hastanesi ve Kolan Hastanesi’ne müracaat edebilir. Girne Akçiçek, Mağusa Devlet Hastanesi ve Cengiz Topel Hastanesi poliklinikleri çalışmaktadır. Önümüzdeki günlerde daha geniş açıklama yapacağız.” Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Ali Çaygür de, hastanede çıkan yangının ardından özel bir hastaneye tahliye edilen 80 yaşındaki Zalihe Karabey’in bu sabah hayatını kaybettiğini ifade etti. Çaygür, “Yangınla veya nakille alakalı bir ölüm değil. Beyin ölümü hastanemizde yatarken gerçekleşmişti. Ailesine başsağlığı dileriz.” Bakan Pilli, Pazartesi günü sağlığa yardım kampanyası başlatacaklarını da duyurdu. (BRT)Benzer haberler
Featured
Yolsuzlukla yargılanan Netanyahu'nun ifade verme işlemi 98'inci duruşmada tamamlandı
Fransa'da Ebola vakası görüldü
İngiltere'deki hastane ihmallerinde 500'den fazla bebek ve anne hayatını kaybetti veya zarar gördü
Döviz piyasalarında günün son rakamları (24 Haziran 2026)
Gazimağusa'da beş yılda 600'ü aşkın köpek kısırlaştırıldı
Borsa günü yüzde 1,43 değer kaybederek tamamladı
U20 Türkiye Şampiyonası’nın ikinci gününde atletlerimiz güzel sonuçlara imza attı
Ekinci "Veri sızıntıları devletin siber güvenliğini sorgulatıyor"
Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı



