"Harekete geçme zamanı geldi"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Büyükkonuk Belediye Başkanı Ahmet Sennaroğlu, Karpaz halkının başlattığı yürüyüşe destek belirterek, “Bölge için harekete geçme zamanı geldi” dedi.
Sennaroğlu yaptığı yazılı açıklamada, bölgedeki yolların hastalık, kaza gibi acil durumlarda vatandaşlara sağlık hizmeti ulaştırılması için elverişli olmadığını da belirtti. Uzun süredir bu sorunların dile getirildiğini ifade eden Sennaroğlu, “Unutulan, hiçbir yatırım yapılmayan Karpaz bölgesi için artık harekete geçme zamanı geldi. Karpaz halkının haklı direnişine, eylemine destek veriyoruz” dedi. (TAK)Benzer haberler
Featured
Atan "Yeni asgari ücret gecikmeden belirlenmeli"
Haftalık denetimlerde yerli ve ithal ürünlerin tümü temiz
Almanya'da 40 dereceyi aşması beklenen sıcaklıklar nedeniyle bazı bölgeler için uyarı yayımlandı
Çeler'den Erhürman’a destek "Süreç doğru zeminde ilerliyor"
Güney Kıbrıs’ta üç yeni doğmuş akbaba daha kayda geçirildi
Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
Holguin'le Guterres bugün New York’ta görüşecek
Hocanın "Hedefimiz uluslararası güven ve hesap verebilirlik"
Naci Talat ölümünün 35’inci yıl dönümünde anıldı



