“Güzelyurt’u turizmde de bir cazibe merkezi haline getireceğiz”
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Güzelyurt Belediyesi bağımsız başkan adayı Reşat Kansoy, Güzelyurt’ta turizmi ayağa kaldıracaklarını söyledi.
Kansoy yaptığı yazılı açıklamada, Güzelyurt’un turizm potansiyelinin bugüne kadar yeterli olarak kullanılmadığını savunarak, “Güzelyurt’u turizmde de bir cazibe merkezi haline getireceğiz” dedi.
Eko turizmin son yıllarda dünya çapında büyük ilerleme kaydettiğini hatırlatan Reşat Kansoy, Güzelyurt’un doğasıyla eko turizmde öncü bir merkez olma potansiyeline sahip olduğunu, bu potansiyelin mutlaka kullanılacağını belirtti.
Benzer haberler
Featured
54. İskele Festivali başlıyor
Yeşiltepe-Yıldırım köyleri arasında 70 dönüm arazi yandı!
Esentepe'de aniden rahatsızlanan şahıs tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı!
İncirli “Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler anlayışından vazgeçmelisiniz"
Dalkan “AÖA yasasında yapılmaya çalışılan değişiklik, ülkenin eğitim sistemine vurulmak istenen bir darbedir”
Şahali "Siz bu yasayla sizin temel yükümlülüklerinizden kaçabileceğiniz bir kapı açıyorsunuz”
Gazimağusa'da korkutan kaza: Motosiklet sürücüsü yaralandı!
Mağusa Limanı'nın hikayesi “Hafızaya Davet” sergisiyle hatırlanacak
Aracın çarptığı yaya ağır yaralandı!



