Güzelyurt Merkezi Sulama Projesi’nin açılışı yapıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yerel kaynaklardan elde edilen suyun 8 bin dönümlük tarımsal alana ulaşmasını sağlayacak Güzelyurt Merkezi Sulama Projesi’nin açılışı bugün yapıldı.
Kumköy tesislerinde saat 11.00 sıralarında gerçekleştirilen açılışa, Başbakan Tufan Erhürman, Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Erkut Şahali, Maliye Bakanı Serdar Denktaş, Ekonomi ve Enerji Bakanı Özdil Nami, Sağlık Bakanı Filiz Besim, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Zeki Çeler, bazı milletvekilleri, Su İşleri Dairesi Müdürü Nazife Yılmaz, Güzelyurt Belediye Başkanı Mahmut Özçınar, diğer yetkililer ve bölge üreticileri katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’yla başlayan törende sırasıyla, Su İşleri Dairesi Müdürü Nazife Yılmaz, Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Erkut Şahali ve Başbakan Tufan Erhürman konuşma yaptı. Konuşmaların ardından, Başbakan Erhürman, bakanlar ve milletvekilleri projenin açılışını yaptı. Bugün 6 bin dönümlük alana verilecek su ardından, ikinci aşamada ise 2 bin dönümlük tarımsal alana daha su verilmesi hedefleniyor. (TAK)Benzer haberler
Featured
ARUCAD dünya üniversiteler sıralamasında ilk 400'de
Bağırış çağırış kavga ettiler: ABD Senatosu'nda İran oturumu
Belediye Birliği, Avrupa Parlamentosu’nda toplantıya katıldı
Venezuela'daki depremlerde 32 kişi öldü, 700'den fazla kişi yaralandı
OpenAI ilk özel yapay zeka çipini duyurdu: ChatGPT artık daha verimli çalışacak
Girne Belediyesi Oda Tiyatrosu “Gençlik Sahnesi” kurs kayıtlar uzatıldı
Filipinler'de okul saldırısı sonrası şiddet içerikli video oyununa yasak
Avrupa'da tarihi sıcak dalgası: Fransa, İngiltere ve İspanya'da rekor sıcaklıklar kaydedildi
Altın fiyatları dengelenmeye çalışıyor



