Gürkut "Bugün itibarıyla hastane ve sağlık merkezlerimizde normal hizmete dönülmüştür"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Hekimler Sendikası Başkanı Dr. Özlem Gürkut, Kıbrıs Türk Hekimler Sendikası’nın hastane ve tüm kamu sağlık birimlerinde yapmakta olduğu greve ara verildiğini duyurdu. Yapılan açıklama şu şekilde; "Kıbrıs Türk Hekimler Sendikası’nın, tüm diğer sendikalar ile ortak yürüttüğü mücadele kapsamında hastane ve tüm kamu sağlık birimlerinde yapmakta olduğu greve, 9 Nisan 2026 tarihi itibarıyla ara verilmiştir. Bugün itibarıyla hastane ve sağlık merkezlerimizde normal hizmete dönülmüştür."
Benzer haberler
Featured
Petrol fiyatları bugün ne kadar oldu? (24 Haziran 2026)
İki bölgedeki trafik ve asayiş denetimlerinde 1 sürücü tutuklandı, 131 araç trafikten men edildi!
Hayvancılar Birliği’nden Tarım Bakanlığı’na tepki “Sorunlardan kaçıyorlar”
Limanlar Dairesi, terkedilen şişme botu açık artırma yoluyla satacak
Meteoroloji Dairesi hava sıcaklığının yükseleceğini açıkladı
YSK "Haber gerçeği yansıtmıyor"
Nöbetçi eczaneler (24 Haziran 2026)
Kurtulmuş “Türkiye garantörlük hakkından asla vazgeçmeyecek”
KTAMS, Hukuk Dairesi’nde grev ve eylem uyarısı yaptı



