Güneydeki yasağın ilk gününde 3 binin üzerinde denetim
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs'ın güneyinde önceki gün başlayan sokağa çıkma yasağı uygulaması çerçevesinde, önceki gün saat 21:00’den dün sabah saat 06:00’ya kadar 3 bin 332 denetim yapıldığı ve mahalle gözcüleri tarafından yasağa uymayan 121 kişinin polise şikayet edildiği bildirildi.
Fileleftheros gazetesi, yasağı ihlal edenlerin daha etkin şekilde denetlenebilmesi için “mahalle gözcüsü” olarak belirlenen kişilere mesaj gönderildiğini ve gördükleri ihlalleri 1460 numaralı telefona bildirmelerinin istendiğini yazdı. Öte yandan Alithia gazetesi, Pazartesi günü sokağa çıkma izni için 175 bin kişinin başvuru yaptığını yazdı. Haberde, insanların en çok markete gitmek veya yürüyüş/spor yapmak için izin başvurusunda bulunduğu belirtilirken, 175 bin başvurudan 28 bininin reddedildiği kaydedildi. ENGELLİ ŞAHSA 300 EURO PARA CEZASI KESİLDİ Gazete, bir başka haberinde ise, engelli bir vatandaşa, sokağa çıkma yasağını ihlal ettiği gerekçesiyle 300 Euro para cezası kesildiğini yazdı. Haberde, engelli şahsın izin almak için SMS atmadığı ve bankaya parasını almaya gittiği ifade edildi. (TAK)Benzer haberler
Featured
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Los Angeles'ta günlerdir süren depo yangını nedeniyle "Acil durum" ilan edildi
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Ataoğlu “İskele yapımında son aşamaya gelindi”
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları ÖSYM'nin internet sitesinden erişime açıldı
Hasipoğlu ve Harmancı özel gereksinimli bireylerin aileleriyle bir araya geldi
BM’nin çözüm planı hazırlığında olduğu iddiası



