Güneydeki eğitim-öğretim dönemi sona eriyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Güney Kıbrıs’ta İlk Öğretim Dairesine bağlı okullarda bu yılki eğitim-öğretim dönemi 16 Haziran’da sona eriyor.
Öğretmenlerin ise okullarına 18 Haziran’da veda edeceklerini yazan Fileleftheros gazetesi, yaz tatilinin ardından Rum tarafındaki ilkokullarda derslerin 13 Eylül tarihinde başlayacağını, öğretmenlerin ise bunun bir hafta öncesinde, 6 Eylül’de okullarına döneceklerini ekledi.
TAK
Benzer haberler
Featured
Rogers "Güngör kötü yönetimden dolayı ucubeye dönüştü"
Şahiner "Devlet sosyal sorumsuz bir yapıya büründü"
Çavuş "Balon balığıyla mücadeleyi en yükseğe çektik"
Kürşat "Balon balığıyla ilgili kıyı şeritleri ve sahiller tehdit altında"
Ertuğruloğlu “Kıbrıs sorununun yegâne ve gerçek çözümü iki egemen eşit devlettir”
CHP Sözcüsü Sarı "Eylülde olağan kongre sürecini başlatıyoruz”
Özgür Özel “Ya bir yol bulacağız, ya bir yol açacağız”
Üstel “Polisimizin bekleyen özlük sorunlarını ortadan kaldırıyor, tarihi reform paketini hayata geçiriyoruz”
Çavuşoğlu "Kıvılcımlar ışık saçmaya başladı”



