Güneydeki cezaevinde pozitif vaka
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Dün akşam saatlerinde Lefkoşa'nın güneyindeki merkezi cezaevinde Covid-19 pozitif vaka görülmesinin ardından yetkililer alarma geçti.
Pozitif vaka olarak tespit edilen 45 yaşındaki yabancı uyruklu kişinin 4 Nisan'da bölge karakolundan cezaevine sevk edildiği kaydedilirken aynı zamanda pozitif vaka olmasına rağmen hiçbir semptom göstermediğine vurgu yapıldı. Merkezi cezaevi yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, cezaevine girişlerde kişilere önce test yapılmasını talep ettiklerini ve böylece sonuçlar gelene kadar ayrı bir koğuşta tutulmalarını ön gördüklerini söyledi 45 yaşındaki kişi hastaneye sevk edilirken, temas etmiş olabileceği kişilerinde araştırılmaya başladığı kaydedildi Çeviri: Voice Türkçe HaberlerBenzer haberler
Featured
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Seyir halindeki araçta çıkan yangın 2 dönümlük alanı da kül etti!
Magnezyum çılgınlığı büyüyor: Herkesin kullanması doğru mu?
Enver Ermetal’in "Kıbrıs’ımın Kızları" isimli single çalışmasının tanıtımı perşembe gecesi...
Muhalefet milletvekilleri, AÖA Yasa Tasarısı değişikliği hakkında eleştirilerde bulunu
Brexit kararının İngiltere ekonomisine 10 yıllık bilançosu belli oldu
Çeler'den Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı eleştirisi "Tek bir adım atılmadı"
Meclis'te Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı görüşülmeye başlandı
Oğuz "Yasanın suiistimal edilmemesi açısından bazı kriterler eklendi"



