Güney'de Yasadışı Göçle Mücadele Birimi oluşturuldu

Voice Kıbrıs Haber
Güney’de polisinin, mültecilerin getirilmesinde rol oynayan insan tacirlerini ve çeteleri yakalamak amacıyla yeni bir birim kurduğu belirtildi. Politis gazetesi Kıbrıs Rum polisinin kendi bünyesinde, yasa dışı mülteci taşınmasında rol oynayan çeteleri ve insan tacirlerini yakalamak için özel bir birim kurduğunu, bunun ilk sonuçlarını ise son 24 saatte yakaladığı 24 ve 19 yaşlarındaki iki şahısla, aldığını yazdı. Polis içerisinde oluşturulan “Yasadışı Göçle Mücadele Birimi” hakkında tüm polis müdürlüklerine bilgi verildiğini yazan gazete, bu birimin amacının, tacirler ve çetelerle ilgili bilgi toplama ve mülteci akınına yönelik mücadeleyi sürdürme olduğunu belirtti. Habere göre ilgili birim, mülteci sorununda ve sorgulamada uzman olan kişilerden oluşturuldu.
Benzer haberler
Featured
Üredi "Sorun öğretmen yetiştirmek değil, planlama yapamamaktır"
Yarım ve tam altın fiyatlarında son durum
İran savaşının Pentagon'a, ekonomiye ve Trump'a maliyeti
ABD ve İran 'Hürmüz' konusunda anlaştı
Kolombiya'da seçimleri Trump'ın desteklediği aday kazandı
Karadeniz'de bir gemiye dron isabet etti: Yaralılar arasında Türkler de var
Yunanistan'da su sıkıntısı nedeniyle en az 12 adada olağanüstü hal ilan edildi
Yeşilyurt'ta feci kaza: Cemil Taşkan hayatını kaybetti!
Döviz kurlarında son durum (22 Haziran 2026)



