Güney'de son üç yılda cinsel şiddet ve istismar vakalarında artış

Voice Kıbrıs Haber
Güney Kıbrıs’ta son 3 yılda 900 çocuğun cinsel şiddet ve istismara maruz kaldığı haber verildi.
Filelefthros, çocuğa yönelik cinsel şiddet ve istismarla mücadele amacıyla her üç yılda bir uygulanan Ulusal Strateji programının yeni dönemine ilişkin detayların aktarıldığı Kıbrıs Rum Başkanlık Sarayı’ndaki dünkü basın toplantısında paylaşılan bilgilere yer verdi.
Kıbrıslı Rum Adalet ve Kamu Düzeni Bakanı Marios Harçiotis’in açıklamasına göre, son üç yılda 900 çocuğa yönelik cinsel şiddet ve istismar vakası kayıtlara geçti. 2017’den bu yana Kıbrıs Rum Polis Teşkilatı bünyesinde kurulan özel şubeye yapılan başvuru sayısı ise 2 bin 600’ün üzerine çıktı.
Basın toplantısında, 9 yaşındaki bir çocuğun yaşadıklarını anlattığı bir video da gösterildi.
Benzer haberler
Featured
Okan Dağlı'nın “Yirmi Üç Asırlık Kent Mağusa” kitabı tanıtıldı
Gazimağusa'da bulunan Sakarya kavşağındaki çalışmalar tamamladı
Avcıoğlu "Petrol fiyatları düştü, akaryakıta İndirim neden yapılmıyor?"
Petrol fiyatları savaş öncesi seviyesine geriledi
Üstel “Uluslararası standartlarda yeni spor kompleksi için proje süreci başlatıldı”
Sürücülerin dikkatine: Hamitköy'de yarın asfaltlama yapılacak
Varol "Maliye Bakanlığı hak sahibi kişileri mağdur etti ve hatalı davrandı"
Haldun Taner’in epik şaheseri “Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım” oyunu büyük beğeni topladı
Lapta Turizm Festivali başlıyor



