Güneyde on yılda on milyon ağaç projesi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs'ın güneyinde atmosfere sera gazı salınışını azaltmak maksadıyla bazı “cesur önlemler” üzerinde çalışıldığı bildirildi. Yüzde 50’sini motorlu araç trafiğinin ürettiği azaltmaya yönelik önlemlerde birinin de otoyol kenarlarına 10 milyon ağaç dikilmesi olduğu kaydedildi.
Haberi “Yol Boylarına 10 Milyon Ağaç… 10 Yıl İçerisinde Ağaç Dikilmesine Dair Çalışılmakta Olan Plan” başlığıyla aktaran Politis’e göre, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanlığı’nın ilgili birim sorumlusu Mihalis Lambrinos, şu an üzerinde çalışılan plan kapsamında 5 “cesur önlem” yer aldığını söyledi. Lambrinos, şehir içleri başta olmak üzere, otoyol kenarlarına yılda 1 milyon, 10 yıllık dönemde toplam 10 milyon ağaç dikmeyi planladıklarını kaydetti. Bunun için Orman Dairesi ile temas ettiklerini ve olumlu cevap aldıklarını anlatan Lambrinos, şu anda Güney’deki yolların toplam uzunluğunu hesaplamakta olduklarını da sözlerine ekledi. (TAK)Benzer haberler
Featured
Cumhurbaşkanlığı Çoksesli Çocuk Korosu, ilk konserini yoğun katılımla gerçekleştirdi
Lefkoşa'da bazı sokaklar trafiğe kapatılacak!
Texas'ta arı yüklü TIR devrildi: Milyonlarca bal arısı çevreye yayıldı
Çalışma Dairesi'nin web sitesine siber saldırı gerçekleştiren 1 kişi tutuklandı!
Girne'de korkutan kaza: 1'i yaya, 1'i çocuk 3 kişi yaralandı!
‘6 Km Gece Koşusu’ 4 Temmuz’da yapılıyor
Petrol fiyatları günü 76,66 dolardan açtı
Altın fiyatları hareketlenmeye devam ediyor
Adalıer “Polislik yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi”



