Güney'de mobil kameralar cep telefonu kullanımı ve emniyet kemeri ihlallerini de kayda alacak
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Rum Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanlığı'nın, trafikte yaşanan sorunları sınırlamak amacıyla yeni bir öneri sunduğu belirtildi.
Fileleftheros gazetesi, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanlığı'nın, Yol Güvenliği Konseyi'ne mobil kameraların, emniyet kemeri ve sürüş esnasında cep telefonunu kullanımı ile ilgili tespitler yapabilmesi için yeni bir yasal düzenlemeye gitme önerisinde bulunduğunu yazdı.
Öneri çerçevesinde, mobil kameraların, yapay zeka aracılığıyla, ihlalleri tespit edeceğini, şoförün fotoğrafını çekeceğini yazan gazete ihlallerin tespiti durumunda gerekli cezaların gönderileceğini belirtti.
Benzer haberler
Featured
KIB-TEK Lefke Hizmet Binası için yapım sözleşmesi imzalandı
Alas "Hükümet ülkeyi alanda çökertti"
ECB "Euro Bölgesi'nde tüketicilerin kısa vadeli enflasyon beklentileri geriledi"
Atandan UBP ve CTP'ye "Aday bulmakta sıkıntı mı yaşadınız?"
Kadir İnanır hayatını kaybetti
Kıbrıslı Yazar Fulya Adalıer Canbolat'tan iki kitap…
İncirli “Naci Talat’ın mirası akılla, örgütle ve kesintisiz mücadeleyle ilerleyecek”
Meteoroloji Dairesi en son hava durumu tahminlerini açıkladı!
Ataoğlu ve Arıklı Ankara'da Uraloğlu'yla bir araya geldi



