Güneyde her bölgede numune testi yapılacak
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıslı Rum Lider Başkanlığında dün düzenlenen Bakanlar Kurulu toplantısının ardından pandemiyi önlemek amacıyla yeni kararlar alındı.
Alınan kararlar şu şekilde açıklandı: “(i) Bilimsel kurulun önerilerine göre, her Kazada numune testi yapmak. Böyle bir şey Baf’ta yapıldı. (ii) Önümüzdeki günlerde Sağlık Bakanı’nın emirnamelerine göre gerek özel sektörde gerekse kamuda, Milli Muhafız Ordusunda dahil, çalışmaya devam eden kişilere, ek 20.000 numune testinin yapılması. (iii) Aşamalı ve kontrollü yurda dönme programına göre Kıbrıs’a dönecek olanların hepsine numune testi yapmak. Ekonomik tedbirlere gelince, ikinci pakette, çalışanların ve işletmelerin devlet tarafından desteklenmesinin 12 Haziran 2020 tarihine kadar uzatılmasına karar verildi. Ayrıca, sözü geçen sürenin bitimini izleyecek dört aylık dönemi için, Maliye Bakanı ve Çalışma, İhtiyat ve Sosyal Sigorta Bakanı’nın detaylı biçimde açıklayacakları gibi, gerek çalışanların gerekse işletmelerin devlet tarafından desteklenmesi, ilgili kriter esasında devam edecek. (Voice of the Island)Benzer haberler
Featured
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi
Döviz piyasaları yeni haftada yükselişte
Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı kabul edildi
Aşırı sıcaklar: Avrupa'da birçok ülke alarma geçti
ABD, İran petrolünün satışına geçici olarak izin verdi
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Seyir halindeki araçta çıkan yangın 2 dönümlük alanı da kül etti!
Magnezyum çılgınlığı büyüyor: Herkesin kullanması doğru mu?



