Güney’de her 3 kişiden 1’i şişman
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Rum Diyetisyenler ve Beslenme Uzmanları Birliği’nin, 4 Mart Dünya Obezite Günü nedeniyle Güney Kıbrıs’ta araştırma yaptığı belirtildi.
Fileleftheros gazetesi araştırma neticesinde, Güney Kıbrıs’ta her 3 kişiden 1’nin fazla kiloya sahip olduğunun belirlendiğini yazdı.
Habere göre araştırma neticesinde 20-80 yaş arasındaki kişilerin yüzde 29.6’sı normal kilo; yüzde 36.1’i fazla kilolu; yüzde 27.8’i ise obez kategorisinde yer aldı.
Araştırmada ayrıca erkeklerin yüzde 2.1’i zayıf; yüzde 22.2’si normal kilo; yüzde 46.9’u fazla kilolu; yüzde 28.8’i obez olarak belirlenirken kadınların yüzde 10.5’i zayıf; yüzde 36.9’u normal kilo; yüzde 26’sı kilolu; yüzde 26.9’u ise obez şeklinde yer aldı.
Benzer haberler
Featured
Gençlik Fotoğraf Sergisi cuma günü Lefkoşa Bedesten’de açılıyor
Cuma günü iki bölgeye 2 saat elektrik verilemeyecek
Özersay "Kıbrıs sorununun çözümünde umut tacirliğine değil gerçekçi yaklaşımlara ihtiyaç var"
Petrol fiyatları bugün ne kadar oldu? (24 Haziran 2026)
İki bölgedeki trafik ve asayiş denetimlerinde 1 sürücü tutuklandı, 131 araç trafikten men edildi!
Hayvancılar Birliği’nden Tarım Bakanlığı’na tepki “Sorunlardan kaçıyorlar”
Limanlar Dairesi, terkedilen şişme botu açık artırma yoluyla satacak
Meteoroloji Dairesi hava sıcaklığının yükseleceğini açıkladı
YSK "Haber gerçeği yansıtmıyor"



