Güneyde havacılık şirketlerine 6,3 milyon Euro teşvik veriliyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Rum Bakanlar Kurulu’nun, koronavirüs pandemisinden darbe alan turizm sektörünü canlandırabilmek için, havacılık şirketlerine 6,3 milyon Euro’luk teşvik verilmesini onayladığı bildirildi.
Politis gazetesi, Rum Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanlığı’nın, Güney Kıbrıs’ta en fazla yolcu trafiğinin Ekim ayında yaşanması konusunda öngörüde bulunduğunu ve Ekim’de Güney Kıbrıs’taki havalimanlarından yaklaşık 693 bin yolcunun geçeceğinin tahmin edildiğini yazdı. Gazete, yıl sonuna kadar ise yaklaşık 2 milyon 742 bin yolcunun Larnaka ve Baf havalimanlarından geçmesinin beklendiğini ve en az yolcu trafiğinin de yaklaşık 460 bin yolcu ile Ağustos ayında yaşanmasının beklendiğini kaydetti. Haberde, verilecek teşvikle bu yıl için Güney Kıbrıs’a daha fazla turist çekilebilmesinin hedeflendiği ifade edildi. (TAK)Benzer haberler
Featured
Küresel petrol fiyatları ABD-İran savaşı öncesindeki en düşük seviyeye geriledi
Venezuela'da art arda iki büyük deprem: Olağanüstü hal ilan edildi
Döviz kurlarında son durum (25 Haziran 2026)
En son hava durumu tahminleri (25 Haziran 2026)
Yolsuzlukla yargılanan Netanyahu'nun ifade verme işlemi 98'inci duruşmada tamamlandı
Fransa'da Ebola vakası görüldü
İngiltere'deki hastane ihmallerinde 500'den fazla bebek ve anne hayatını kaybetti veya zarar gördü
Döviz piyasalarında günün son rakamları (24 Haziran 2026)
Gazimağusa'da beş yılda 600'ü aşkın köpek kısırlaştırıldı



