Güney’de çalışan ve başka yerden maaş almayan kişilere katkı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Cumhuriyet Meclisi Genel Kurulu devam ediyor.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faiz Sucuoğlu, Covid-19 salgını sonucunda Güney’de çalışan kişilerin mağduriyetleri olduğunu ve bu kişilerin kendilerine gelerek görüştüklerini kaydetti. Güney’de çalışan ve gerçek ihtiyaçlı olan kişiler hakkında gerekli çalışma yaptıklarını dile getiren Sucuoğlu, Güney’den paralarını almaları için kendilerinin tek tek çalışanlar adına hesap açtırarak, paralarını almalarını sağladıklarını belirtti. Güney’de çalışan ve başka yerden maaş almayan kişilere de bin 200 TL katkı verilmesi yönünde çalışma başlattıklarını söyleyen Sucuoğlu, bu çalışmanın tamamlanması halinde kendilerinin seçtiği yönetim kurulunun verdiği isimlere yardım yapmayı planladıklarını kaydetti. (TAK)Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



