Güneyde çalışan işçilerden milletvekillerine çağrı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs'ın güneyinde çalışan ancak salgın nedeniyle sınır kapılarının kapalı olmasından dolayı işine gidemeyen işçiler milletvekillerinden sorunlarına çözüm istedi.
Güneyin Emekçileri Komitesi adıyla açıklama yapan işçiler, şu ifadelere yer verdi: “Pandemi süresinde bizler ellerimizi değil taşın altına koymak, bedenimizle kayanın altına girdik. Görüyoruz ki halk olarak sesimizi çıkarmadıkça, siz bizleri temsil edenler üstümüzde ‘andrez’ oynamaya devam ediyorsunuz. Hükümetimize ve özellikle hükümete mensup milletvekillerine buradan çağrımızdır. Bizler için derhal çözüm üretecek kararlar almanızı istiyoruz. Bizler evimize ekmek götüremeyecek duruma geldik. Halkınızın ekonomik sorunlarına çare bulma adına hiç bir çaba göstermiyorsunuz. Bilmenizi isterik ki bu toprakların gerçek sahipleri bizleriz” İşçiler, sorunlarına kalıcı çözüm üretilmemesi halinde bundan sonraki süreçte yasal hakları için daha sert eylemlere gideceklerini açıkladı. (TAK)Benzer haberler
Featured
Meloni "Trump ile olan tartışmayı körüklemek niyetinde değilim"
DSÖ açıkladı "Kongo’daki Ebola salgını yayılmaya devam ediyor"
Londra'da aşırı sıcak hava ve yağış raylı ulaşımı felç etti
Şenkul'un Facebook ve Messenger hesapları kapatıldı!
Döviz piyasalarında günün son rakamları (23 Haziran 2026)
KKTC'li genç atletler U20 Türkiye Şampiyonası'nın ilk gününde önemli başarılar elde etti
Türkiye ve AB, Orta Koridor'da iş birliği imkanlarını değerlendirdi
TDP’den Lefke’deki HIV vakalarına ilişkin çağrı "Süreç bilimsel ve şeffaf yönetilmeli"
Girne Asker Hastanesi sigortalı KKTC vatandaşlarına sağlık hizmetine başladı



