Güney Kıbrıs’taki okullara tehdit içerikli elektronik postalar gönderildi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Güney Kıbrıs’ta bulunan 300’den fazla okula bu sabah bomba ihbarı içeren elektronik postalar gönderildi. Philenews ve diğer haber siteleri, Güney Kıbrıs’taki 300’den fazla anaokulu, ilkokulu ve liseye bu sabah tehdit mesajları içeren toplu elektronik postalar gönderildiğini yazdılar. Habere göre, okullarda bomba olduğu ihbarı yapılan e-postaların alınmasının ardından gerekli protokoller uygulamaya konulurken, şu ana kadar ise ihbarlar asılsız çıktı. Rum polisinin yaptığı ilk incelemeler, toplu e-postaların Rusya’dan gönderildiklerini ortaya koydu.
Benzer haberler
Featured
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı
Bazı bölgelere 3 saat elektrik verilemeyecek
Trafik denetimleri: 33 araç trafikten men edildi ve bir sürücü de tutuklandı
Nalbantoğlu Hastanesi’nde bir ilk daha
Ataoğlu ile Arıklı, Ankara’da Güngör çöplüğü, bilet fiyatları, Ercan ve karayollarındaki projelerle ilgili görüşmeler yaptı
Hukuk Komitesi, Seçim Yasa Tasarısı’nı Genel Kurul gündemine sevk etti
Candan’dan AKPA’da taraflara Guterres’e yardımcı olma çağrısı
Venezuela'da depremlerin bilançosu ağırlaşıyor, 50 bin kişi kayıp!



