Güney Kıbrıs gençlerin sosyal medya kullanımında ilk sırada
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Güney Kıbrıs’ın, 16-29 yaş arası gençlerin sosyal medya kullanımı konusunda 2025 yılında 19 üye devlet arasında birinci sıraya yerleştiği kaydedildi.
Güney Kıbrıs’ın 16-29 yaş arası gençlerin sosyal medya ağlarını kullanma oranı konusunda 2025 yılında Avrupa Birliği'nde en yüksek orana sahip olduğunu yazan Fileleftheros, Avrupa İstatistik Birimi Eurostat tarafından dün yayımlanan ve AB üyesi 19 ülkeyi kapsayan verilere göre, Güney Kıbrıs’taki gençlerin yüzde 98,25’inin sosyal medyayı kullandıklarını söylediğini iletti.
Haberde bu oranın Güney Kıbrıs’ı gençlerin sosyal medya kullanımı konusunda 19 AB üye ülkesi arasında ilk sıraya yerleştirdiği belirtildi.
Benzer haberler
Featured
Lefkoşa Belediye Orkestrası sezonu Latin Konseri ile kapatıyor
Üstel “Önceliğimiz yeni tavizler vermek değil; devletimizi güçlendirmektir"
Akansoy, “İsviçre Deneyimi ve Yeniden Birleşmiş Bir Kıbrıs İçin Perspektifler” panelinde konuşacak
Güney Kıbrıs’a yangınlardan gördüğü zarar nedeniyle 9,21 milyon euro veriliyor
Caner Gönyeli Arama Kurtarma Tatbikatı’nın deniz safhası başladı
Dimitriu “Müzakerelerin yeniden başlaması için kararlıyız”
KTMMOB ile GİKAD arasında iş birliği protokolü imzalandı
Borsa güne 0,09 yükselişle başladı
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı



