Güney Kıbrıs 5'inci parseli Exxon Mobil ve Qatar Petroleum şirketler ortaklığına tahsis etti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Rum Hükümeti, Güney Kıbrıs’ın tek taraflı ilan ettiği Münhasır Ekonomik Bölgesinde (MEB) bulunan 5. Parselin kullanım hakkını Exxon Mobil ve Qatar Petroleum şirketler ortaklığına tahsis etti.
Rum haber kaynakları, bugün toplanan Bakanlar Kurulu’nun aldığı kararla, Güney Kıbrıs’ın sözde MEB’inde yer alan 5. Parselin kullanım haklarının, yüzde 60 katılım oranıyla Exxon Mobil ve yüzde 40 katılım oranıyla Qatar Petroleum’a tahsis edildiğini yazdı.
Voice Kıbrıs Haber/TAK
Benzer haberler
Featured
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"
Kıbrıs Rum İstinaf Mahkemesi Kıbrıslı Türk davacıların başvurusunu reddetti
Üstel “Yatırım yapan herkes bilmelidir ki devletimiz, hukuk güvenliğini koruma konusunda kararlıdır”
DAÜ Öğretim Üyesi Gezer, beslenme ve diyetetik alanında ilk Kıbrıslı Türk profesör oldu



