'Gülşah Sanver Manavoğlu’nu kutlarız'
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Tel-Sen, “bir konferansta ‘Telefon Dairesi özelleşecek’ diyerek, Bakanlar Kurulu, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı ve bürokratlarının söyleyemediğini söylediği” gerekçesiyle HP Milletvekili Gülşah Sanver Manavoğlu’nu kutladı.
Tel-Sen Başkanı Tamay Soysan, yaptığı yazılı açıklamada, geçen hafta Bakanlar Kurulu tarafından Telekomünikasyon Dairesi’nin yeniden yapılandırılması ile ilgili alınan kararın gerçek yüzünün, Manavoğlu’nun açıklamasıyla ortaya çıktığını iddia etti. Soysan, Gülşah Sanver Manavoğlu’nun söyleminin, “Tel-Sen’i samimiyetsizle suçlayarak, kamu malını peşkeş çekmeye çalışan Ulaştırma Bakanı’na cevap olduğunu” iddia etti. Soysan, aynı konferansta bulunan ve Milletvekili Gülşah Sanver Manavoğlu’nu düzeltmeye çalışan Müsteşar Kemal Bağzıbağlı’nın, ‘Biz özelleştirmeyeceğiz yap işlet devret modeli ile yapılandıracağız’ söylemiyle, bu tip uygulamalar sanki özelleştirmeden farklı uygulamalarmış gibi gösterilmeye çalışıldığını ileri sürdü. Soysan, doğru bildikleri yolda mücadeleye devam edeceklerini, Telekomünikasyon Dairesi’nin yapılandırılmasıyla ilgili yapılması gereken, denenmesi gereken, gerçeğe yakın model varken, bu tip uygulamaların karşısında olmaya devam edeceklerini kaydetti. (TAK)Benzer haberler
Featured
III. Acapulco Sanat Çalıştayı başladı
Güney Kıbrıs’ta her 10 kişiden 4’ü maddi açıdan zorlanıyor
Ercan “Taksiler için sarı plaka uygulaması hayata geçirilmeli”
Chevron yetkilisi Basil Allam "Afrodit" yatağı ile ilgili açıklama yaptı
“Anılarla Yaseminli Lefkoşa” etkinliği Büyük Han’da gerçekleştirildi
Trump'tan "İran uygun davranmazsa gerekeni yaparım" uyarısı
Gürhan “Siber güvenlik geleceğin değil bugünün meselesi, önlem almalıyız”
Gürkut “İddialar doğruysa, ülke tarihinin en büyük kişisel veri ihlallerinden biriyle karşı karşıyayız”
Özgül Orhon için kan aranıyor!



