Göç-Taş Olağan Genel Kurulu yapıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Göçmenköy Taşkınköy Kültür Derneği (Göç-Taş) Olağan Genel Kurulu yapıldı. Dernek Başkanı Evren Demirbilek oldu.
Göç-Taş’tan verilen bilgiye göre, Genel Kurulu Göçmenköy’de bulunan dernek lokalinde yapıldı. Genel Kurulda belirlenen yönetim kurulu dün gerçekleştirdiği ilk toplantıda görev bölümü yaptı. Buna göre, Başkan Evren Demirbilek, As Başkan Tahir Hoca, Genel Sekreter Meltem Burgaç, Mali Sekreter Ali Özsoy, Genel Koordinatör İmren Tözer oldu. Ömer Metbulut, Ayşe Özhan, Mehmet Kurt ve Aysel Karataş da yönetim kurulunda görev alacak. Genel Kurulda, Denetleme Kurulu üyeliğine İbrahim Metbulut, Ahmet Koruşan ve Bahar Nurluöz; Disiplin Kurulu üyeliğine ise Salim Piyale, Yaşar Gevrek ve Mustafa Ağa seçildi. (TAK)Benzer haberler
Featured
Denizcilik ve Kabotaj Bayramı törenlerle kutlanacak
Avrupa'da rekor sıcaklıklar can alıyor: Ölü sayısı yüzleri buldu
Altın fiyatları düştü, yatırımcının kafası karıştı
Havada can pazarı: Yolcular kriz geçiren pilotu koltuğa bağladı
Küresel piyasalarda maliyet baskısı
YUDER'de başkan Ahmet Karagözlü oldu
İskele Festivali bugün başlıyor
2026 FIFA Dünya Kupası'nda 3,6 milyon taraftarla rekor kırıldı
Zelenski'den Rusya'ya karşı 40 günlük operasyon talimatı



