Genel kurulda başkan ve yönetim kurulu belirlendi
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Kıbrıs Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği (KTMMOB) İç Mimarlar Odası’nın 7. Dönem Olağan Genel Kurulu gerçekleştirildi.
Divan Başkanlığını Biler Demircioğlu, Divan Sekreterliğini Pembe Komut ve İsmet Birman’ın yaptığı Genel Kurulda Oda Başkanlığına Çağdaş Özgece seçildi.
İç Mimarlar Odası Yönetim Kurulu üyeliklerine de Engin Bay, Özlem Yağver, Özlem Özbilir ve Sabri Tonyalı getirildi.
Denetleme Kurulu üyeleri de Pembe Komut ve İsmet Birman’dan oluştu.
Benzer haberler
Featured
Yakın Doğu Üniversitesi, 2,613 mezununu dört gün süren şölenle uğurladı
Avrupa’da ölümcül sıcak hava dalgası doğuya ilerledi
Ada, Fransa’da piste çıktı
Sevgül Uludağ hayatını kaybetti
Fransa'nın doğusunda paraşütçüleri taşıyan sivil uçağın düşmesi sonucu 11 kişi öldü
Zelenskiy, Rusya’daki iki petrol rafinerisine saldırı düzenlediklerini açıkladı
Almanya’da 29,4 santigrat derece ile en sıcak gece rekoru kırıldı
Üstel "Ercan KKTC’nin uluslararası havalimanıdır ve öyle de kalacaktır"
İsviçre'de yılbaşında yangının çıktığı ve 41 kişinin öldüğü bar, gençlik alanına dönüştürülecek



