Gelincik'te su hırsızlığı!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Gelincik'te H.Ö. Belediyeye ait ana su hattından toplam 2120 ton su çaldığı bildirildi.
Polis Basın Subaylığı'ndan alınan bilgilere göre; 2010 yılı – 12.10.2018 tarihleri arasında Gelincik’te 53 yaşındaki H.Ö., Belediyeye ait ana su hattından 7712 TL değerinde, toplam 2120 ton suyu çalmıştır. Bahse konu şahıs hakkında yasal işlem başlatılmış olup, soruşturma devam etmektedir.Benzer haberler
Featured
İsviçre'deki ABD-İran müzakerelerinin ilk turu tamamlandı
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu
Borsa güne 0,39 yükselişle başladı
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları Ve Deniz Şenliği başlıyor
Atan “Toplumsal mutabakat sağlanmadan ilerletilen her adım, kamu vicdanında karşılık bulmayacaktır”
Üredi "Sorun öğretmen yetiştirmek değil, planlama yapamamaktır"
Yarım ve tam altın fiyatlarında son durum
İran savaşının Pentagon'a, ekonomiye ve Trump'a maliyeti
ABD ve İran 'Hürmüz' konusunda anlaştı



