Gazimağusa yeni yılı coşkuyla kutladı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Gazimağusa Belediyesi her yıl olduğu gibi bu yılda gelenekselleşen yeni yıl kutlamasını Namık Kemal Meydanı’nda düzenledi.
Belediye’den yapılan yazılı açıklamaya göre, halk, Retro Çalgıcıları ve DJ Retro Tarantino’nun müzikleriyle yeni yılı karşıladı.
Gecede bir konuşma yapan Gazimağusa Belediye Başkanı Süleyman Uluçay, Gazimağusa’nın KKTC’nin ikinci büyük kenti olduğunu ve bu kentin çok kültürlü bir yapısının oluştuğunu belirtti.
Belediye olarak bu çok kültürlü yaşamın bir araya gelmesi için çalıştıklarını belirten Uluçay, bundan memnuniyet duyduklarını söyledi.
Uluçay, yeni yılın herkese sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini dileyerek konuşmasına son verdi.
Gecede bir konuşma yapan Gazimağusa Belediye Başkanı Süleyman Uluçay, Gazimağusa’nın KKTC’nin ikinci büyük kenti olduğunu ve bu kentin çok kültürlü bir yapısının oluştuğunu belirtti.
Belediye olarak bu çok kültürlü yaşamın bir araya gelmesi için çalıştıklarını belirten Uluçay, bundan memnuniyet duyduklarını söyledi.
Uluçay, yeni yılın herkese sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini dileyerek konuşmasına son verdi. Benzer haberler
Featured
Nazlı "Fatura halka kesilirken büyük sermaye korunuyor"
Kılınç “SAMTAY Vakfı olarak bilgiye erişimi ücretsiz kütüphanelerle yaygınlaştırıyoruz”
Operanın Genç Yetenekleri Bellapais Manastırı'nda konser verdi
Müzakerelerin Crans Montana’da kaldığı yerden yeniden başlaması yönündeki açıklamalar yeni tartışmalara neden oldu
Üstel “UBP ilk seçimde eser ve hizmet siyasetini tüm beldelerle de buluşturacak”
Gençlik Fotoğraf Sergisi Bedesten'de ziyarete açıldı
İsrail'in onay vermemesi nedeniyle Gazze'deki hastaların tedavi için yurt dışına çıkışı iptal edildi
BM Genel sekreterinin TC-AB ilişkilerini Kıbrıs sorununda sağlanacak ilerlemeye bağlama girişimi zorlayıcı iddiası
KTTB tıp ve diş hekimliği uzmanlık belgelerini onaylamama kararı aldı



