Galatasaray'da seçim: Oy verme işlemi sona erdi

Voice Kıbrıs Haber
Galatasaray Kulübünün seçimli olağan genel kurulu devam ediyor. Oy verme işlemi tamamlandı.
Galatasaray'ın mevcut başkanı ve başkan adayı Dursun Özbek, kulübün olağan seçimli genel kurulunda oyunu kullandı.
Galatasaray Lisesi'nde gerçekleştirilen genel kurulda 1 numaralı sandıkta oyunu kullanan Dursun Özbek, "Bu seçim Galatasaray için hayırlı olsun. Arkadaşlarımla beraber yeni dönemde geçmişte yaptığımız hizmetlerin daha üzerine çıkmak için çalışacağız. Bütün genel kurul üyelerine bunun sözünü veriyorum. İnşallah Galatasaray, 2026-2028 döneminde de başarılar yaşayacak." diye konuştu.
Fatih Terim de seçimde oyunu kullanarak “Hayırlı olsun.” ifadelerini kullandı.
ÖZBEK TEK ADAY
Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Metin Öztürk ile divan kurulu başkanı Aykutalp Derkan, aynı sandıkta oyunu kullandı.
Özbek'in tek aday olarak girdiği genel kurulda, sandıklar saat 15.00'te kapandı.
Galatasaray’da Başkan Dursun Özbek’in tek aday olarak girdiği seçimde 2079 üye oy kullandı.
Benzer haberler
Featured
BM'ye göre Venezuela'yı vuran depremlerden 6,76 milyona kadar insan etkilenebilir
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Paris'te aşırı sıcaklardan dün 109 kişi hayatını kaybetti
Erşangil “Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi”
LTB’den Surlariçi’nde “Armando Milani”li sokak yenileme…
İHA’lar ile otoyollarda veri toplanacak
54. Geleneksel İskele Festivali başladı
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
İran "ABD’nin saldırısı mutabakatın ihlali"



