Galatasaray Adası'nı almak namus borcumuzdur
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Barcelona bile Galatasaray'ı kıskanacak.
Galatasaray Kulübü başkan adayı Ali Fatinoğlu, Mayıs Ayı Olağan Divan Toplantısı'nda konuştu. DHA'da yer alan habere göre; 26 Mayıs'ta yapılacak genel kurul öncesindeki son Divan Kurulu toplantısı Gayrettepe Dedeman Otel'de yapıldı. Burada üyelere hitap eden ve projelerini açıklayarak ekibini tanıtan Fatinoğlu şunları söyledi:"Galatasaray Adası'nı almak namuz borcumuzdur"
"Mevcut borç ödenmediği için sorunlar büyüyor. Mali konuları çözmek için 5 kişilik bir ekip oluşturduk. Galatasaray'ın tapu sorunlarını çözmeliyiz. Özellikle Galatasaray Adası'nı almak namus borcumuzdur. Adayı alarak Genel Kurul üyelerine açacağız. Tapuları hızlı hareketlerle alacağız inşallah. Biz görevden ayrıldığımız zaman Barcelona bile Galatasaray'ı kıskanacak. Yönetimimizde sağlık kurulu oluşturduk. Alanında en başarılı doktorlar bu kurulda yer alıyor. Galatasaray artık sakat futbolcu transfer etmeyecek. Galatasaray Spor Kurulu festivalleri yapılacak. 'Sarı ve Kırmızı günler' altında festivaller kuracağız. Galatasaray'a yeni gelirler oluşturacak formüller bulacağız.Benzer haberler
Spor
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
Ege Işık, 1.64’lük derece ile Türkiye şampiyonu oldu!
İlk yurt dışı yarışında Türkiye beşincisi olan küçük Doran gururlandırdı!
Azra, Türkiye ikinciliğine atladı
Mahmut Yusuf Tekinay 200 metre branşında Türkiye ikincisi oldu
Erkek takımı ikinci, kız takımı ise dördüncü olarak gururlandırdı
Azade Osmanoğlu, U14 Türkiye Şampiyonası’nda Türkiye ikincisi oldu



