Fransa'da Filistin bayrağı açan 2 kişi 1 yıl maçlardan men edildi

Voice Kıbrıs Haber
Fransa'da mahkeme, Nanterre ve İsrail'in Hapoel Holon takımları arasında oynanan basketbol karşılaşmasında Filistin bayrağı açan 2 kişinin 12 ay süreyle maçlardan men edilmesine karar verdi. Fransız basınındaki haberlere göre, Nanterre Mahkemesi, Nanterre ile Hapoel Holon'un karşılaşmasında Filistin bayrağı açan 19 ve 21 yaşlarındaki 2 kişinin yargılandığı davada dün karara vardı. Nanterre Mahkemesi, söz konusu 2 kişiye, bir spor karşılaşmasının gidişatını etkileyecek şekilde müsabaka alanına girdikleri gerekçesiyle 500 euro para ve 1 yıl süreyle maçlardan men cezası verdi. İsrail taraftarları Filistin bayrağıyla inen gençlerden birini darp etmişti Mahkeme, 1 polise ve 1 İsrailli taraftara şiddet uyguladıkları iddia edilen bu 2 kişi hakkındaki şiddet suçlamalarını ise düşürdü. Fransa'da 18 Aralık 2024'te Nanterre ile İsrail'in Hapoel Holon basketbol takımı arasındaki müsabakada, 2 genç Filistin bayrağı açmıştı. Sahaya Filistin bayrağıyla inen gençlerden birinin İsrail taraftarları tarafından darp edildiği anlara ilişkin görüntüler sosyal medyaya yansımıştı.
Benzer haberler
Dünya
Venezuela'da depremlerin bilançosu ağırlaşıyor, 50 bin kişi kayıp!
Dev asteroit Dünya'nın yanından geçecek
AB'den Fransız ilaç şirketi Sanofi'ye aşı soruşturması
İran Devrim Muhafızları Ordusu "ABD'nin saldırısına seçtiğimiz zaman ve yerde karşılık vereceğiz"
ABD'den İran'a hava saldırısı
Avrupa'da can alan sıcakların nedeni belli oldu"Soğuk leke" her şeyi değiştirdi
Rusya, 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planlıyor
Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
Pekin'in en yüksek gökdelenine küçük uçak çarptı



