Fatih Ürek'ten üzen haber: Bitkisel hayata geçti
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
15 Ekim’de evinde geçirdiği kalp krizi sonucu hastaneye kaldırılan Fatih Ürek’in tedavisi yoğun bakımda sürüyor.
Sanatçının sağlık durumu hakkında haberci Özlem Gürses yeni gelişmeleri paylaştı.
Gürses’in paylaştığı bilgilere göre; yaklaşık 2 aydır yoğun bakımda olan Fatih Ürek’in kısa süreli gözünü açıp kapattığı ancak uzun süredir yatar pozisyonda olduğu için bedeninde yatmaya bağlı yaraların oluştuğu öğrenildi.
Sanatçının hayatı fonksiyonlarını ise tek başına sürdüremediği ve bitkisel hayata geçtiği iddia edildi.
Fatih Ürek’in menajeri Mert Siliv, geçtiğimiz haftalarda yaptığı açıklamada sanatçının durumunun stabil olduğunu belirtmişti.
Kaynak: Hürriyet
Benzer haberler
Featured
Öztürkler’in Bakü temasları sürüyor
Köpeğe işkence eden 38 yaşındaki şahıs tutuklandı!
KAMUSEN “Sözleşmeli personel iş güvencesi talep ediyor"
Doğanköy ve Kumyalı-Karpaz ana yolunda yangın!
Kanatlı “Limanlarda açılan münhal sayısı yetersiz”
Yoldan çıkan tır devrildi, sürücü yaralandı!
Büsküvütçü "Halk sağlığı telafisi imkansız bir sürece girdi"
Golf oynadığı sırada hayatını kaybeden şahsın ölüm nedeni açıklandı!
Güney Kıbrıs’ta konut fiyatlarında artış



