Fatih Terim’in koronavirüs testi pozitif çıktı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı.
Terim yaptığı açıklamada “Bugün yapılan test sonucum pozitif çıkmıştır. Hastanede emin ellerdeyim. Merak Etmeyin. En kısa zamanda haberleşmek üzere” ifadelerini kullandı.
(BRT)
Benzer haberler
Spor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları Ve Deniz Şenliği başlıyor
Motul 2026 ROK Cup Karting Şampiyonası 4.yarışları yapıldı
Sakallı "Büyük gurur yaşadık"
Yurt dışından futbolcular yeni sezona ülkemizde düzenlenen MET Camp 26 Northern Cyprus kampı ile hazırlandı
Ege Işık, 1.64’lük derece ile Türkiye şampiyonu oldu!
İlk yurt dışı yarışında Türkiye beşincisi olan küçük Doran gururlandırdı!
Azra, Türkiye ikinciliğine atladı
Mahmut Yusuf Tekinay 200 metre branşında Türkiye ikincisi oldu
Erkek takımı ikinci, kız takımı ise dördüncü olarak gururlandırdı



