Eski Gazimağusa anayolu kavşağından, Kaskon Beton Santraline kadar olan kısım trafiğe kapatılıyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Eski Gazimağusa ana yolu kavşağından, Kaskon Beton Santraline kadar olan kısmın yol yapım çalışmaları nedeniyle yarından itibaren ikinci bir duyuruya kadar trafiğe kapatılacağı açıklandı. Karayolları Dairesi Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya göre, Karayolları Dairesi ile Gazimağusa Belediyesi ve Beyarmudu Belediyesi işbirliği kapsamında yapılacak olan Güvercinlik Kavşağı - Eski Gazimağusa anayolu arası yol güzergâhında yol yapım çalışmaları yarın başlayacak. Bu güzergahı kullanacak sürücülerin can ve mal güvenliği açısından dikkatli seyretmeleri, trafik işaret ve işaretçilerine uymaları istendi.
Benzer haberler
Featured
Apple, yüksek çip maliyetleri dolayısıyla bazı ürünlerinin fiyatlarında artışa gitti
Okan Dağlı'nın “Yirmi Üç Asırlık Kent Mağusa” kitabı tanıtıldı
Gazimağusa'da bulunan Sakarya kavşağındaki çalışmalar tamamladı
Avcıoğlu "Petrol fiyatları düştü, akaryakıta İndirim neden yapılmıyor?"
Petrol fiyatları savaş öncesi seviyesine geriledi
Üstel “Uluslararası standartlarda yeni spor kompleksi için proje süreci başlatıldı”
Sürücülerin dikkatine: Hamitköy'de yarın asfaltlama yapılacak
Varol "Maliye Bakanlığı hak sahibi kişileri mağdur etti ve hatalı davrandı"
Haldun Taner’in epik şaheseri “Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım” oyunu büyük beğeni topladı



