Erhürman’ın hastanedeki tedavisi sürüyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Başbakan Tufan Erhürman dün akşam saat 22:30 da yüksek tansiyon nedeni ile Lefkoşa Doktor Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi acil servisine başvurdu.
Kardiyolog Doktor Osman Beton tarafından hastaneye yatırılan Başbakan Erhürman’a gerekli tetkikler yapılarak tedavi başlatıldı. Tansiyonu düşürülen Başbakan’ın ağrısının geçtiği belirtildi. Kardiyoloji servisinde kontrolleri ve tedavisi devam eden Başbakan Erhürman’a bugün anjiyo yapılması planlanıyor (BRTK)Benzer haberler
Featured
Venezuela'da art arda iki büyük deprem: Olağanüstü hal ilan edildi
Döviz kurlarında son durum (25 Haziran 2026)
En son hava durumu tahminleri (25 Haziran 2026)
Yolsuzlukla yargılanan Netanyahu'nun ifade verme işlemi 98'inci duruşmada tamamlandı
Fransa'da Ebola vakası görüldü
İngiltere'deki hastane ihmallerinde 500'den fazla bebek ve anne hayatını kaybetti veya zarar gördü
Döviz piyasalarında günün son rakamları (24 Haziran 2026)
Gazimağusa'da beş yılda 600'ü aşkın köpek kısırlaştırıldı
Borsa günü yüzde 1,43 değer kaybederek tamamladı



