"En büyük beklentimiz Anayasa değişikliğiydi"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Yüksek Mahkeme Başkanı Narin Ferdi Şefik, BRT’de yayınlanan 45+ programına konuk oldu..
Programda soruları yanıtlayan Şefik, her Adli Yıl açılışında sorunları dile getirmenin kendisini üzdüğünü söyledi…
Yüksek Mahkeme Başkanı Şefik, yargı olarak değişmesini istedikleri bir mevzuat olmadığını belirterek, “En büyük beklentimiz anayasa değişikliğiydi. Son deneme bizim için çok önemliydi ama maalesef orada büyük bir hayal kırıklığı yaşadık” dedi.
Şefik, bir diğer en büyük beklentisinin kamu görevlileri yasasının yapılması olduğunu ifade ederek, bu yasanın yıllardır yapılmamakta olduğunu söyledi..
BRTK
Benzer haberler
Featured
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”
Güney Kıbrıs Holguin’in Brüksel ziyaretini “daha ileri gelişmeler açısından belirleyici” görüyor
Gençlerin istihdamında en büyük sorun: Eğitim sistemi ve iş gücü piyasası uyumsuzluğu
Nöbetçi eczaneler (27 Haziran 2026)
"Mağusa Limanı: Hafızaya Davet" sergisi açılıyor
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
Toprak Sempozyumu devam ediyor
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı



