"Emanetlerin emanetlerimizdir, mekanın cennet olsun, çok erkendi, ölüm çok kalleş..."
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Lefkoşa Belediye Başkanı Mehmet Harmancı, LTB çalışanı Mert Fıstıkçı'nın vefatı nedeniyle sosyal medya hesabından mesaj yayınladı.
Harmancı'nın mesajı şu şekilde:
"Askerlik görevinde tanıdım Mert’i her zaman sevgi dolu ve saygılı bir çocuktu.
Belediyede çalışıyordu 6 yıl önce yollarımız bir kez daha kesişti, her LTB sanayi ziyaretimde güler, dertleşir, konuşurduk.
Her sanayi yeni yıl yemeklerinde ne güzel eğlenirdik. Bu yıl Covid illeti onu da yaptırmadı ya bize neyse.
Mert, ailene ne kadar düşkün olduğunu seni tanıyan herkes bilir; emanetlerin emanetlerimizdir, mekanın cennet olsun, çok erkendi, ölüm çok kalleş..."
Voice of the Island
Benzer haberler
Featured
Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu!
Ombudsman Varol “Karara bağlanmayan yasa gücünde kararnameler 90 günde yürürlükten kalkar”
“Operanın Genç Yetenekleri” konseri 27 Haziran’da yapılacak
Ataoğlu “Çöp sorununun çözümü için son aşamaya gelindi”
54. İskele Festivali başlıyor
Yeşiltepe-Yıldırım köyleri arasında 70 dönüm arazi yandı!
Esentepe'de aniden rahatsızlanan şahıs tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı!
İncirli “Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler anlayışından vazgeçmelisiniz"
Dalkan “AÖA yasasında yapılmaya çalışılan değişiklik, ülkenin eğitim sistemine vurulmak istenen bir darbedir”



