El-Sen grev yapıyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası (EL-SEN), zamları ve KIB-TEK’e yatırım yapılmamasını protesto etmek için bugün tam gün uyarı grevi yapıyor.
EL-SEN üyeleri Kıb-Tek merkezinde toplanarak, saat 10.00’da Ekonomi ve Enerji Bakanlığı’na protesto yürüyüşü düzenleyecek ve siyah çelenk koyarak basına açıklama yapacak. Grevin gerekçeleri “zamları protesto etmek, yeni yatırım yapılarak yeterli oranda santral alınması ve AKSA’ya teslim edilen toplumu AKSA’nın elinden kurtarmak, devletin, belediyelerin ve diğer borçlulardan KIB-TEK alacaklarının biran önce tahsil edilmesi.” Uyarı grevi 07.30’dan 17.00’ye kadar tam gün KIB-TEK’in bütün şubelerinde yapılacak. Kaynak: TAKBenzer haberler
Featured
JD Vance, İran ile “başarılı nihai anlaşma” için iyi bir temel attıklarını söyledi
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: Tonlarca kokain ele geçirildi
Döviz piyasaları yeni haftada yükselişte
Atatürk Öğretmen Akademisi Kuruluş (Değişiklik) Yasa Tasarısı kabul edildi
Aşırı sıcaklar: Avrupa'da birçok ülke alarma geçti
ABD, İran petrolünün satışına geçici olarak izin verdi
Borsa günü yatay seyirle tamamladı
Seyir halindeki araçta çıkan yangın 2 dönümlük alanı da kül etti!
Magnezyum çılgınlığı büyüyor: Herkesin kullanması doğru mu?



