Dünya Sağlık Örgütü "Gazze'de herkes aç, çoğu açlıktan ölüyor"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ), "Gazze'de herkes aç, çoğu açlıktan ölüyor. Yeterli gıda olmazsa daha fazla insan hastalanacak ve ölecek" açıklamasında bulundu.
DSÖ'nün X sosyal medya platformundan, Gazze'de yaşanan açlık ve hastalıklarla ilgili paylaşım yapıldı. "Gazze'de herkes aç, çoğu açlıktan ölüyor" ifadesi kullanılan paylaşımda, bulaşıcı hastalıkların yayıldığı uyarısında bulunuldu. Paylaşımda, "Açlık, insanların hastalıklarla mücadele etme dirayetini zayıflatıyor. Yeterli gıda olmazsa daha fazla insan hastalanacak ve ölecek" ifadesi yer aldı. Gazzelilerin çektiği çilenin sona ermesi gerektiği vurgulanan paylaşımda, "acil ateşkes" çağrısı yapıldı.Benzer haberler
Dünya
Filipinler'de liseye düzenlenen silahlı saldırıda 3 öğrenci öldü
İngiltere Başbakanı Starmer istifa etti
Avustralya tarihinin en büyük uyuşturucu operasyonu: 2,7 ton kokain ele geçirildi
BM'den El Nino uyarısı “Etkileri sert olacak, daha uzağa yayılacak”
İsviçre'deki ABD-İran müzakerelerinin ilk turu tamamlandı
ABD ve İran 'Hürmüz' konusunda anlaştı
Kolombiya'da seçimleri Trump'ın desteklediği aday kazandı
Yunanistan'da su sıkıntısı nedeniyle en az 12 adada olağanüstü hal ilan edildi
İran basını "İsrail'in Lübnan'a saldırıları devam ederse Hürmüz Boğazı açılmayacak"



