DSÖ Güney Kıbrıs’ta bölgesel ofis açmaya hazırlanıyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Dünya Sağlık Örgütü (WHO) Güney Kıbrıs’ta bölgesel ofis açmaya hazırlanıyor.
Haravgi gazetesi, Dünya Sağlık Örgütü’nün (WHO) Güney Kıbrıs’ta bölgesel bir ofis açacağını, bu yıl içerisinde faaliyete geçmesi beklenen ofisin “Kıbrıslı ve yabancı bilim insanlarını” barındıracağını yazdı.
Söz konusu ofisin açılmasına ilişkin anlaşmanın ise önümüzdeki dönemde imzalanmasının beklendiği vurgulandı.
Benzer haberler
Featured
Kurtulmuş “Türkiye garantörlük hakkından asla vazgeçmeyecek”
KTAMS, Hukuk Dairesi’nde grev ve eylem uyarısı yaptı
Bir haftada 51 kaza, 17 yaralı!
Akdeniz'de 4,9 büyüklüğünde deprem!
Denktaş “Et temel tüketim maddesi kapsamına alınmalı ve yüzde sıfır KDV uygulanmalı”
Öztürkler Bakü’de konuştu “Haklarımız daha fazla görmezden gelinemez”
Öztürkler’in Bakü temasları sürüyor
Köpeğe işkence eden 38 yaşındaki şahıs tutuklandı!
KAMUSEN “Sözleşmeli personel iş güvencesi talep ediyor"



