Dr. Gülgün Vaiz: "Cepheye gidiyoruz"
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Dr. Gülgün Vaiz, sosyal medya hesabından her bölgeden sağlık personelininin evlerinden ayrılarak karantina hastanesi olan Lefkoşa Devlet Hastanesi’ne gelerek Covid-19 için mücadele vereceklerini duyurdu.
Vaiz paylaşımında, “INFEKSIYON ve GÖĞÜS DOKTORU, HEMSIRE VE DİĞER PARAMEDIKAL arkadaşların yanında TÜM BÖLGELERDEN, LEFKOSA, MAĞUSA, GİRNE, CENGİZ TOPEL’DEN DAHİLİYE, NÖROLOJİ, GÖĞÜS CERRAHI, GÖZ, ÜROLOJİ , CERRAHİ, ORTOPEDİ, KARDIYOLOJİ, KALP DAMAR CERRAHI, KADIN DOĞUM, BEYİN CERRAHİ, PLASTİK CERRAHI, CİLDİYE, FİZİK TEDAVİ, UZMANLARIMIZ COVID 19’LA MÜCADELE ETMEK İÇİN CEPHEYE GİDİYORLAR. KOLAY GELSİN. TARİH YAZACAK. SALGINDA KAHRAMANCA SAVAŞAN İSİMSİZ KAHRAMANLAR HEPİNİZİ SAYGIYLA SELAMLIYORUM… İYİ Kİ VARSINIZ…” dedi. (BRT/SM)Benzer haberler
Coronavirüs
Güney Kıbrıs'ta da karantina zorunluluğu kaldırıldı
Son iki haftada 58 pozitif vakaya rastlandı
Güney Kıbrıs’ta 19 yaşındaki genç Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi
"Covid-19'un endemiye dönüştüğüne dair bilimsel çalışmalar var”
Güneyde Covid-19 4 can daha aldı!
Son iki haftada 1 kişi covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti
Güneyde 4 kişi daha hayatını kaybetti!
Bir haftada 6 ölüm, bin 281 yeni vaka
Güneyde bir haftada Covid-19 kaynaklı 5 ölüm



