“Dördüncü Polis Örgütü Geliştirme Çalıştayı” yapıldı
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Polis Genel Müdürlüğü tarafından “Dördüncü Polis Örgütü Geliştirme Çalıştayı” düzenlendi.
Polisten verilen bilgiye göre, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Konferans Salonu'nda düzenlenen çalıştayda, “Polis Örgütünde Yapısal Dönüşüm İhtiyacı”, “Organize Suçlarla Mücadele ve Bu Mücadelede Olması Gereken İç Örgütlenme Yapısı”, “Güvenlik ve Devriye Hizmetlerinde Modern Yaklaşımlar”, “Polis Örgütünde Denetim Mekanizmasının Güncellenmesi”, “Yazışma Sisteminde Çağdaş Çözümler”, “Kent Güvenlik Yönetim Sistemi” ve “Polis Genel Müdürlüğü’nün On Yıllık Tedarik Planı” konu başlıkları ele alındı.
Polis Örgütü bünyesinde dördüncüsü gerçekleştirilen çalıştaya; Polis Genel Müdürü Ahmet Soyalan, Polis Genel Müdür 2. Yardımcısı Hüseyin Sağıroğlu ve polis teşkilatında çeşitli birimlerde görev yapan polis mensupları katıldı.
Benzer haberler
Featured
Türkiye'de diri fay sayısı yeni veriler ışığında 700'e yükseldi
Kıbrıs Rum Ulusal Konsey toplantısı gerçekleşti
Meclis Genel Kurulu'nda üç yasa tasarısı kabul edildi
Nöbetçi eczaneler (22 Haziran 2026)
Solyalı “Gençlerin barınma sorununun siyasi rant uğruna kullanıldığını defalarca gördük”
KIB-TEK ile Ciner Construction, Gazimağusa Bölge Amirliği hizmet binası için sözleşme imzaladı
Bir haftada 24 yangın!
YDÜ Veterinerlik öğrencileri “Vetchange Pusula Kampı”nda Türkiye ikincisi oldu!
Albacore Avı Müsabakası 2026 için geri sayım başladı



