Doğa yürüyüşü düzenleniyor
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Biyologlar Derneği, 24 Mart Pazar günü Alevkayası bölgesindeki yaklaşık 4 km’lik özel bir parkurda orkide gözlemi ve doğa yürüyüşü düzenleyecek.
Dernekten yapılan açıklamaya göre, uzman biyologlar eşliğinde katılımcıların yaklaşık 10 farklı türdeki orkidelerin fotoğraflarını çekebileceği etkinlikle ülkenin önemli değerleri olan orkidelerin tanıtılması, korunması ve bu konuda farkındalık yaratılması amaçlanıyor. Kıbrıs’ta doğanın uyanmaya başladığı bu günlerde ‘‘yiyecek, içecek bizden, fotoğraf makinenizi alıp gelmek sizden’’ sloganıyla yapılacak etkinlik 24 Mart Pazar günü saat 10:00’da Alevkayası herbaryumu önünden başlayacak.
(TAK) Benzer haberler
Featured
Avrupa artan aşırı hava olayları nedeniyle seyahat için riskli bölge haline geliyor
Japonya'da yaklaşan iki tayfun nedeniyle şiddetli yağış uyarısı yapıldı
Sakallı "Yasa tasarısının hayat bulması için sürecin yakın takipçisi olacağız"
Döviz piyasalarında günün son rakamları (25 Haziran 2026)
Üstel UBP Parti Meclisi toplantısının ardından belediye başkan adaylarını açıkladı
Yemin eden 175 polis ile 25 itfaiye memuru, PGM kadrosuna dahil oldu
Kaspersky, yeni siber saldırı kampanyası tespit etti
“BRTK (Değişiklik) Yasa Tasarısı” ile “Kamu Görevlileri (Değişiklik) Yasa Tasarısı” Genel Kurul’a sevk edildi
Kişi “CTP, güçlü ve istikrarlı bir hükümet kurmaya hazırdır”



