"Dilerim vakit ilerledikçe sandığa katılım artar"

Voice Kıbrıs Haber
Yüksek Mahkeme Başkanı Narin Ferdi Şefik oyunu kullandı.
Şehit Tuncer İlkokulu 138 numaralı sandıkta saat 12.00’de oyunu kullanan Şefik, seçimlerin Kıbrıs Türk halkına hayırlı olması temennisinde bulundu.
Şefik, saat 11.00 itibarıyla seçime katılımın yüzde 13.51 olduğuna dikkat çekerek, vakit ilerledikçe sandığa katılımın artmasını diledi.
Seçimin ikinci turunda daha fazla seçmeninin sandığa giderek, oy kullanacağına inanç belirten Şefik, şu ana kadar birkaç fotoğraf çekme olayı yaşandığını, İlçe seçim kurullarının polise olayı intikal ettirdiğini kaydetti.
Şefik, suç oluştuğu takdirde, suçu takip edenin polis olduğunu belirterek, Yüksel Seçim Kurulu’nun kendi özel polis birimi olmadığını hatırlattı.
Şefik, bilgisine gelen başka bir olay olmadığını sözlerine ekledi.
(TAK)
Benzer haberler
Featured
Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”
Güney Kıbrıs Holguin’in Brüksel ziyaretini “daha ileri gelişmeler açısından belirleyici” görüyor
Gençlerin istihdamında en büyük sorun: Eğitim sistemi ve iş gücü piyasası uyumsuzluğu
Nöbetçi eczaneler (27 Haziran 2026)
"Mağusa Limanı: Hafızaya Davet" sergisi açılıyor
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yerel yönetimlere çağrı
Toprak Sempozyumu devam ediyor
Yapay zekalı gözlüklerle kopya dönemi: Asya'da sınav güvenliği tehdit altında
Küresel piyasalar önümüzdeki hafta ABD'de açıklanacak istihdam verilerine odaklandı



