Denktaş, şampiyonluk bizim kimse heveslenmesin!
Paylaş

Voice Kıbrıs Haber
Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde dün anjiyo operasyonu geçiren ve kalp damarlarına iki stent takılan Demokrat Parti (DP) Genel Başkanı ve Maliye Bakanı Serdar Denktaş, sağlığının gayet iyi olduğunu açıkladı ve hastane personeliyle vatandaşlara teşekkür etti.
Denktaş, sosyal medya hesabından yayımladığı mesajda “Rahatsızlığım sebebiyle mesaj atan, arayan herkese, ilgilerini esirgemeyen devlet hastanesi hekim, hemşire ve sağlık personeline çok teşekkür ederim. Çok şükür sağlık durumumuz gayet iyi. Çok yakın zamanda inşallah yeniden sahalara döneceğim. Şampiyonluk bizim kimse heyecanlanmasın...” ifadelerini kullandı.Benzer haberler
Featured
Avrupa artan aşırı hava olayları nedeniyle seyahat için riskli bölge haline geliyor
Japonya'da yaklaşan iki tayfun nedeniyle şiddetli yağış uyarısı yapıldı
Sakallı "Yasa tasarısının hayat bulması için sürecin yakın takipçisi olacağız"
Döviz piyasalarında günün son rakamları (25 Haziran 2026)
Üstel UBP Parti Meclisi toplantısının ardından belediye başkan adaylarını açıkladı
Yemin eden 175 polis ile 25 itfaiye memuru, PGM kadrosuna dahil oldu
Kaspersky, yeni siber saldırı kampanyası tespit etti
“BRTK (Değişiklik) Yasa Tasarısı” ile “Kamu Görevlileri (Değişiklik) Yasa Tasarısı” Genel Kurul’a sevk edildi
Kişi “CTP, güçlü ve istikrarlı bir hükümet kurmaya hazırdır”



